Det är vårt mål att leverera kvalitetsprodukter till konkurrenskraftiga priser. Därför erbjuder vi prismatchning på ett antal utvalda produkter .
Om du oväntat hittar en identisk produkt till ett billigare pris i en annan butik (fysisk eller online) matchar vi detta pris. Följande villkor måste dock uppfyllas :
- Vi tar emot din förfrågan innan beställning eller senast 7 dagar efter att du lagt din beställning.
- Varan är identisk (dvs samma modell, typ, färg, storlek, etc.)
- Varan finns både i lager hos oss och hos vår konkurrent.
- Varan är inte föremål för ett minsta antal/mängd för att få priset.
- Varan omfattas av danska regler för garanti, konsumentskydd, tull och moms.
- Leveransform och tid måste vara densamma. Prismatchning gäller endast för leverans vid trottoarkant.
- Priset är inte beroende av medlemskap.
- Priset är inte ett öppningserbjudande, ett köerbjudande, ett erbjudande i begränsade kvantiteter eller under en begränsad period.
Är priset exkl. leverans, då matchar vi priset exkl. leverans. Är priset inkl. leverans till trottoarkanten, då matchar vi priset inkl. leverans vid trottoarkanten.
Om du är osäker på om du kan få ett prismatchat, kontakta oss på info@droemmehave.dk .
Så här löser du in prismatchning
Skicka oss dokumentation för varans pris, var varan säljs och ev under vilken tidsperiod varan säljs till detta pris (ta en skärmdump eller klipp ut annonsen). Skicka dokumentationen till info@droemmehave.dk . Skicka även ev kvitto/faktura om du redan har köpt varan av oss.
När vi har fått din förfrågan undersöker vi om varorna är identiska och villkoren för prismatchning är uppfyllda. Om du redan har köpt varan från Drømmehave kommer vi att återbetala mellanskillnaden med samma betalningsmedel som du använde för den ursprungliga transaktionen.
